EN

Poznaj historię VIVID GAMES

START - 2006

2006

Pierwsza duża umowa zagraniczna.

Zawarcie umowy na produkcję kilkunastu gier mobilnych dla MobilityZone, izraelskiej spółki świadczącej usługi dostarczania treści rozrywkowych dla operatorów telefonicznych na świecie.

2006

Pierwszy krok na drodze do tworzenia własnych gier.

Rozpoczęcie dystrybucji autorskich produktów we współpracy z największym dystrybutorem gier komórkowych w Polsce, Mobile Entertainment Europe

2007

Vivid Games oficjalnym producentem gier na Nintendo.

Uzyskanie statusu licencjonowanego producenta dla konsol Nintendo DS oraz Nintendo Wii. Zawarcie umowy na wykonanie gry dla konsoli Nintendo DS z niemiecką spółką DTP Entertainment AG

2007

Pierwsza autorska gra od Vivid Games na rynki zagraniczne.

Zawarcie umowy na dystrybucję autorskich gier, Samurai Puzzle Battle i Battle Blocks, z jednym z największych wydawców gier komórkowych na świecie – Hands-On Mobile

2007

Pierwsza duża licencja.

Stworzenie gry mobilnej opartej na światowym przeboju – „Crazy Frog Racer”

2008

Vivid Games oficjalnym producentem gier na iOS.

Uzyskanie statusu licencjonowanego producenta dla systemów Apple iOS oraz wydanie pierwszej gry „Samurai Puzzle Battle” na tę platformę.

2008

Pierwsza ważna nagroda.

Gra „Samurai Puzzle iOS” uzyskuje nagrodę „Najlepszej Gry Strategicznej 2008”

2009

Kolejna umowa licencyjna.

Zawarcie długofalowej umowy na produkcję gier z I-play z Wielkiej Brytanii, spółki zależnej koncernu Oberon Media ze Stanów Zjednoczonych, rozpoczęcie produkcji pierwszej gry MotoGP 2009 opartej na licencji wyścigów motorowych.

2009

Kolejna duża licencja.

Zawarcie umowy z Connect2Media z Wielkiej Brytanii, na produkcję gry opartej na licencji „The Dog”

2010

Pierwsza duża licencja telewizyjna.

Pierwsza duża licencja telewizyjna. Zawarcie umowy współpracy z Mr. Goodliving z Finlandii, spółki zależnej koncernu Real Networks ze Stanów Zjednoczonych i rozpoczęcie produkcji pierwszej gry – „NCIS” opartej na licencji serialu TV o tej samej nazwie

2011

Pierwsza duża licencja sportowa.

Zawarcie 3-letniej umowy na licencję FIM Speedway Grand Prix Series, mistrzostw świata w żużlu

2011

Pierwszy HIT!

Premiera gry Neon Mania w wersji na urządzenia z systemem iOS.

2012

Przekształcenie w spółkę akcyjną.

2012

Wejście na NewConnect.

Przeprowadzenie oferty akcji serii B; wprowadzenie akcji serii A i B do obrotu na rynku NewConnect

2012

Premiera Neon Blitz.

2012

Premiera GYRO+.

2012

Premiera BMX Jam.

2012

Premiera Real Boxing®.

Wprowadzenie do sprzedaży gry Real Boxing w wersji na urządzenia z systemem iOS. App Store Editors' Choice dla gry Real Boxing®.

2013

Gra Real Boxing® pokazowym tytułem konsoli Nvidia Shield.

2013

Premiera SKI Jumping PRO.

2013

Premiera gry Real Boxing® w wersji na urządzeniach mobilnych z systemem Android.

Premiera gry Real Boxing® w wersji na urządzeniach mobilnych z systemem Android

2013

Gra Real Boxing® wyróżnioną tytułem "App Store Best Of 2013" w Korei Południowej.

2013

Pierwsza ważna nagroda dla zespołu Vivid Games.

Zdobycie tytułu Indie Game Developer 2013 w konkursie Appsters Awards

2013

Kolejna nagroda dla Real Boxing®.

Real Boxing® Najlepszą Polską Grą 2012 roku w konkursie Europejskiego Festiwalu Gier Digital Dragons

2014

Premiera gry Godfire™: Rise of Prometheus w wersji iOS oraz Android, App Store Editors' Choice dla gry Godfire: Rise of Prometheus.

2014

Zakwalifikowanie Vivid Games S.A. do indeksów NC Lead i NC Index 30.

2014

Vivid Games wyróżnione tytułem „Najlepszy Programista” w sklepie Google Play.

2014

Vivid Games łączy siły z Qualcomm.

Rozpoczęcie współpracy z firmą Qualcomm nad zaawansowaną graficznie wersją gry Godfire™: Rise of Prometheus

2014

Duży sukces Real Boxing®.

Gra Real Boxing® tytułem startowym na platformie Google Android TV

2015

Ekspansja na rynkach wschodnich.

Zawarcie umowy z chińskim wydawcą gier – firmą Beijing Autothink Technology (XiaoAo) dotyczącej wydania gry Real Boxing® na terenie Chin, Tajwanu, Hong Kongu i Makao

2015

Światowa licencja filmowa.

Zawarcie umowy licencyjnej z Metro-Goldwyn-Mayer Inc. na wykorzystanie marek „Rocky” i „Creed” w grze Real Boxing® 2

2015

Vivid Games Publishing.

Start platformy wydawnicznej Vivid Games Publishing

2015

Premiera Real Boxing 2 CREED™.

Premiera oficjalnej gry mobilnej filmu "Creed", kontynuacji sagi o Rocky'm Balboa.

2016

Premiera Real Boxing 2 ROCKY™.

Premiera pierwszej pełnoprawnej produkcji na licencji ROCKY na urządzenia mobilne.

2016

Pierwszy tytuł od VG Publishing

Highway Getaway (Prime Time Rush) od węgierskiego Invictus w porfolio wydawniczym Vivid Games.

2016

Debiut na GPW

30 września 2016 roku Vivid Games S.A. przeniosło swoje notowania z rynku NewConnect na parkiet główny Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

2016

Pierwszy tytuł indie w programie wydawniczym

Casualowa gra Road Hopper wyprodukowana przez rumuńskie studio Art Dynasty trafi na platformy mobilne iOS i Android jeszcze w 2016 roku.

2016

Światowa licencja bokserska

Pozyskanie licencji na wykorzystanie wizerunku wielokrotnego mistrza świata w boksie, Manny'ego Pacquiao, w grze Real Boxing®.

2016

Debiut VG Publishing

Road Hoper, casualowa gra mobilna od studia Art Dynasty wydana przez Vivid Games Publihsing już w sprzedaży.

2016

Nowa gra własnej produkcji w drodze.

Metal Fist: Urban Domination w zaawansowanej produkcji. Premiera planowana w II kwartale 2017!

500 Internal Server Error
500 Internal Server Error

500 Internal Server Error

An internal error occurred.